Son güncellenme: 19/07/2023

Ödeme ve Teslimat Koşulları

Web sitemiz üzerinden almak istediğiniz ürünlerimizi alışveriş sepetine eklediğinizde size ödeme için iki seçenek sunuyoruz. Ödemenizi;

1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) ile Denizbank hesabımıza (TL) yapabilirsiniz.

2) Sitemiz üzerinden Pay Tr güvenli ödeme kanalı ile banka kartınız veya kredi kartınızla tek veya taksitli ödeme yapabilirsiniz.

Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda banka/kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.

Sipariş Bedeli İadesi 

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Nihal GÜVEN ALTINKURT DESNE Organik Arı ve Geleneksel Ürünler Üretim Çiftliği üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 

Teslimat 

Sipariş verdiğiniz ürünleri şehir merkezine gidebildiğimiz iş günlerinde (genelde Salı ve Çarşamba günleri) anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi Yurtiçi Kargo ile size ulaştırıyoruz. Arı sütü, apilarnil, polen, arı ekmeği (perga) gibi soğuk zincirde tutulması gereken ürünlerimizi size soğuk zincirde ulaştırıyoruz.

Kargo esnasında kırılan ürünleri telafi ediyoruz.

Teslimatta gecikme olması durumunda size bilgi veriyoruz.

Ürün teslimatının kolayca yapılabilmesi, aksama olmaması için açık adresinizi bize tam ve eksiksiz olarak bize iletmeniz gerekmektedir. Özellikle soğuk zincirdeki ürünlerin teslimatında teslimat esnasında gün içinde belirttiğiniz adreste olmanız çok önemlidir. Aksi taktirde teslimat süresi uzayacağı için soğuk zincir bozulabilir. Böyle bir durumda soğuk zincir kırılırsa sorumluluk alıcıya aittir. Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır.

Ödeme Takibi 

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 

Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.

Teslimat esnasında ürünün hasarlı olduğunu tespit ettiğinizde söz konusu zararı fotoğraflayarak bilgi@desne.com.tr e-posta adresimize göndermeniz gerekmektedir.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.

Açılmış, etiket ve ambalaj bütünlüğü bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmez.